Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni osobę na stanowisku: Specjalisty ds. księgowości. Miejsce pracy Wałbrzych.
Osoba będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
- odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji, prowadzenie dokumentacji podatkowej,
- współudział przy prowadzeniu dokumentacji księgowej i podejmowaniu czynności księgowych oraz rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- sporządzanie deklaracji oraz sprawozdań przewidzianych przepisami prawa (sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych, innych wymaganych przepisami prawa),
- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych fundacji- miesięcznych, kwartalnych i rocznych zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami rachunkowości,
- bieżąca analiza i uzgadnianie sald kont księgowych,
- kontrola kosztów stałych,
- rozliczanie podatku VAT,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem i księgowaniem dokumentów (w tym związanych z realizowanymi projektami, dofinansowanymi ze środków UE i publicznych),
- kontrola i audyt dokumentów księgowych,
- przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,
- przygotowywanie raportów na rzecz NBP,GUS i Instytucji Pośredniczących nadzorujących realizację projektów dofinansowanych ze środków UE i publicznych,
- aktywne uczestnictwo w optymalizacji procesów księgowych i finansowych,
- bieżąca współpraca z Głównym Księgowym- Członkiem Zarządu Fundacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowana ekonomia, finanse, rachunkowość),
- minimum 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
- bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i praktyczna znajomość bieżących przepisów prawa podatkowego,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego oraz umiejętność ich interpretacji i praktycznego stosowania,
- umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych,
- znajomość systemu finansowo-księgowego klasy ERP oraz biegłość w posługiwaniu się arkuszami kalkulacyjnymi,
- biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- prawo jazdy,
- rzetelność, sumienność oraz odpowiedzialność,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz dokładność,
- samodzielność w realizowaniu zadań,
- zdolności organizacyjne i umiejętność współpracy zespołowej,
- mile widziana znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu (planowanie, budżetowanie, raportowanie),
- mile widziane doświadczenie w służbach księgowych fundacji.
Wybranemu kandydatowi FRW oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w stale rozwijającej się instytucji otoczenia biznesu o ugruntowanej pozycji na rynku
możliwość rozwoju osobistego
Osoby zainteresowane uprzejmie prosimy o przesłanie aktualnego życiorysu wraz z listem motywacyjnym (w terminie 14 dni od daty ogłoszenia) na adres e-mail: biuro@frw.pl
Nadesłanych aplikacji nie zwracamy, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Życiorys powinien zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).
Prosimy o zawarcie w CV i liście motywacyjnym klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fundusz Regionu Wałbrzyskiego z siedzibą w Wałbrzychu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO)
Więcej informacji: https://frw.pl/19077/praca-specjalista-ds-ksiegowosci-2/
Data ważności oferty: 18 marzec 2023
WróćSerdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznych obchodach Dni Pracodawców - z tej okazji już 25 października odbędzie się spotkanie warsztatowo-szkoleniowe "Rekrutacja i selekcja - wstęp do budowania sukcesu organizacji"!
Kiedy? 25 października 2023 r., godz. 9.00 - 14.00
Gdzie? Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5B
W opinii pracodawców oraz ekspertów, którzy brali udział w badaniach jakościowych, rok 2021 w sektorze komunikacji marketingowej okazał się zaskakująco udany. Niektórzy mówili wręcz o "małej hossie" na rynku. Zgodnie z deklaracją pracodawców w 2021r. aż 83% firm zanotowało zysk, a tylko 8% stratę. W porównaniu z 2020r. udział firm, które zarejestrowały wzrosty finansowe, zwiększył się o 21 p.p.
Zdecydowana większość pracodawców nie planuje zmian w poziomie zatrudnienia ani w perspektywie dwóch, ani pięciu lat. 88% pracodawców prognozuje utrzymanie liczby pracowników w swojej firmie w kolejnych dwóch latach, a tylko 6% myśli o zatrudnieniu nowych osób. Aż 96% zatrudnionych w sektorze deklaruje, że są zadowoleni lub bardzo zadowoleni ze swojej aktualnej pracy i nie zamierzają jej zmieniać w najbliższym roku.
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni osobę na stanowisku: Specjalisty ds. księgowości. Miejsce pracy Wałbrzych.
czytaj więcejInformacja prasowa Konfederacji Lewiatan: W dłuższej perspektywie nie można odrzucić wprowadzenia 4-dniowego tygodnia pracy. Wcześniej trzeba jednak przeanalizować warunki jego wdrożenia, tak aby nie podwyższył kosztów pracy i był bezpieczny dla gospodarki. 4-dniowy tydzień pracy wiązałby się jednak z obniżeniem wynagrodzeń i zmniejszeniem liczby pracowników.
czytaj więcejWARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy:Poznańska 8, 58-303 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków:Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie szkoły.
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE
Wymiar etatu:0.875
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:35
Liczba godzin pracy w miesiącu:160
Data rozpoczęcia:01.09.2021
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN Wynagrodzenie podstawowe + wysługa lat + premia.
Wymiar czasu pracy: 7/8 etatu
Praca w godz. 14:00-21:00
System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:sprzątaczka biurowa
czytaj więcej