Opis stanowiska:
Do zadań zatrudnionej na tym stanowisku osoby będzie należało między innymi
- opracowanie projektów planów finansowych inwestycji drogowych,
- prowadzenie spraw w zakresie aktualizacji wieloletniego planu inwestycyjnego oraz załącznika inwestycyjnego do uchwały budżetowej w trakcie roku budżetowego,
W zakresie przygotowania inwestycji:
- uzyskanie wszelkich dokumentów pozwalających na przystąpienie do robót budowlanych - decyzje realizacji celu publicznego, pozwolenie na budowę, zgłoszenie zamiaru przeprowadzenia remontu, rozbudowy lub przebudowy,
- pozyskanie dokumentacji technicznej,
- uzyskanie prawa do terenu,
- opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji technicznych związanych z inwestycjami drogowymi,
W zakresie realizacji inwestycji:
- zapewnienie nadzoru inwestorskiego - wyłonienie inwestora zastępczego/inżyniera kontraktu lub zawarcie umowy z inspektorem nadzoru,
- czuwanie nad procesem realizacji,
- udział w naradach i odbiorach;
- prowadzenie rejestru nakładów zadań inwestycyjnych w układzie rzeczowo-finansowym;
- sporządzenie okresowych sprawozdań z realizacji inwestycji;
- rozliczenie inwestycji po jej zakończeniu, sporządzenie dokumentu przyjęcia środka trwałego;
- współpraca przy tworzeniu specyfikacji przetargowych, wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków Unii Europejskiej, budżetu Państwa itp.
Wymagania:
Wymogi kwalifikacyjne:
- wymagane wykształcenie: średnie techniczne,
- średnie technik budownictwa lądowego z doświadczeniem w pracy w zakresie inwestycji oraz wykaże się znajomością zagadnień procesu inwestycyjnego wynikających z zatrudnienia w wykonawstwie lub przy projektowaniu (wymagany 2 letni staż zawodowy),
- wyższe techniczne (pożądane kierunki budownictwo, inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna lub pokrewne),
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych MS i Office znajomość programów kosztorysowych,
- dobra organizacja pracy,
- odporność na stres,
- komunikatywność,
Wykaz wymaganych dokumentów:
- życiorys z przebiegiem pracy zawodowej(CV)
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończonych kursów, szkoleń, - świadectw pracy.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r., nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami) oraz z ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2008r. nr 223),
- opinia o pracy lub referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, Przed podpisaniem umowy z wybraną osobą dostarczenie zaświadczenia o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- komunikatywność,
Kontakt:
Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu, ul. Armii Krajowej 35, w godzinach 7:30 - 15:30, w sekretariacie, w zamkniętej i zaadresowanej kopercie z dopiskiem "Konkurs na urzędnicze stanowisko podinspektora w Dziale Inwestycji i Ochrony Dróg" Telefon kontaktowy: 074 641-44-05 Oferty,które wpłyną do ZDiK po terminie wskazanym w ogłoszenie o naborze nie będą rozpatrywane.
Termin otwarcia ofert 11.05.2009r.
Źródło: urzadpracy.pl
Data ważności oferty: 9 sierpień 2009
WróćSerdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznych obchodach Dni Pracodawców - z tej okazji już 25 października odbędzie się spotkanie warsztatowo-szkoleniowe "Rekrutacja i selekcja - wstęp do budowania sukcesu organizacji"!
Kiedy? 25 października 2023 r., godz. 9.00 - 14.00
Gdzie? Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5B
W opinii pracodawców oraz ekspertów, którzy brali udział w badaniach jakościowych, rok 2021 w sektorze komunikacji marketingowej okazał się zaskakująco udany. Niektórzy mówili wręcz o "małej hossie" na rynku. Zgodnie z deklaracją pracodawców w 2021r. aż 83% firm zanotowało zysk, a tylko 8% stratę. W porównaniu z 2020r. udział firm, które zarejestrowały wzrosty finansowe, zwiększył się o 21 p.p.
Zdecydowana większość pracodawców nie planuje zmian w poziomie zatrudnienia ani w perspektywie dwóch, ani pięciu lat. 88% pracodawców prognozuje utrzymanie liczby pracowników w swojej firmie w kolejnych dwóch latach, a tylko 6% myśli o zatrudnieniu nowych osób. Aż 96% zatrudnionych w sektorze deklaruje, że są zadowoleni lub bardzo zadowoleni ze swojej aktualnej pracy i nie zamierzają jej zmieniać w najbliższym roku.
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni osobę na stanowisku: Specjalisty ds. księgowości. Miejsce pracy Wałbrzych.
czytaj więcejInformacja prasowa Konfederacji Lewiatan: W dłuższej perspektywie nie można odrzucić wprowadzenia 4-dniowego tygodnia pracy. Wcześniej trzeba jednak przeanalizować warunki jego wdrożenia, tak aby nie podwyższył kosztów pracy i był bezpieczny dla gospodarki. 4-dniowy tydzień pracy wiązałby się jednak z obniżeniem wynagrodzeń i zmniejszeniem liczby pracowników.
czytaj więcejWARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy:Poznańska 8, 58-303 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków:Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie szkoły.
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE
Wymiar etatu:0.875
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:35
Liczba godzin pracy w miesiącu:160
Data rozpoczęcia:01.09.2021
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN Wynagrodzenie podstawowe + wysługa lat + premia.
Wymiar czasu pracy: 7/8 etatu
Praca w godz. 14:00-21:00
System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:sprzątaczka biurowa
czytaj więcej