Wymagania wobec kandydata:
* wykształcenie średnie lub wyższe
* staż pracy min. 1 rok lub doświadczenie w Lokalnej Grupie Działania (staż, przygotowanie zawodowe, wolontariat)
* doświadczenie w zakresie realizacji projektów
* umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programów do prezentacji)
* znajomość aktów prawnych związanych z realizacją LSR i działalnością LGD
* umiejętność redagowania i edytowania tekstów
* podstawy znajomości funkcjonowania organizacji pozarządowych
* umiejętność rozliczania projektów, znajomość procedur projektowych
* umiejętność szybkiej i dokładnej analizy dokumentacji
* umiejętność interpretowania przepisów i stosowania ustaw
* umiejętność sprawnej komunikacji, pracy samodzielnej i w zespole
Preferowane dodatkowe umiejętności:
* znajomość zagadnień związanych z PROW 2007-2013
* doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
* doświadczenie w pracy nad realizacją projektów finansowanych przez UE
* doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o pomoc, organizowaniu szkoleń, znajomość rynku mediów itp.
* biegła znajomość obsługi komputera w szczególności aplikacji biurowych
* komunikatywność, kreatywność, umiejętność logicznego myślenia
Zakres obowiązków asystenta biura LGD:
* obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR
* przygotowanie pism zleconych przez kierownika biura
* rejestracja i referowanie korespondencji
* organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje i prace Zarządu
* przygotowywanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LRS
* przygotowywanie i składanie wniosków o płatność
* przygotowywanie odpowiednich sprawozdań i innych dokumentów wymaganych w projektach
* monitorowanie podpisywania i realizacji umów i innych dokumentów przewidzianych dla organów LGD
* przygotowywanie sprawozdań z realizacji LSR dla Zrządu
* koordynowanie projektów współpracy
* sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów
* przeprowadzenie końcowego rozliczenia rzeczowego pod względem zgodności z warunkami Umów o pomoc
* poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia
* realizacja projektów Stowarzyszenia
* przygotowanie i prezentacja informacji na temat operacji
* prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania
* przygotowanie dokumentacji dla Zarządu, Rady i Walnego Zgromadzenia oraz organu kontroli (uchwał, sprawozdań itp)
* nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD
* wykonywanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD ,w tym prowadzenie sekretariatu
* prowadzenie i kompletowanie dokumentacji merytorycznej projektu
* prowadzenie monitoringu w zakresie nowych wytycznych (rozporządzenia, ustawy) związane z wdrażaniem LSR i działalnością LGD
* udział w innych pracach wynikających z zadań Stowarzyszenia
* przygotowywanie udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach mogących pomóc w promocji LGD
* monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej
Warunki zatrudnienia:
* umowa o pracę-pełny etat
Wymagane dokumenty:
* list motywacyjny,Cv opatrzone klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych.(Dz.U. z 2002r. Nr. 101, poz.926 z późniejszymi zmianami)", kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe (oryginały do wglądu), oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
Forma i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na stanowisko Asystenta Biura LGD "Partnerstwo Sowiogórskie" w terminie do 04.12.09r. tj. piątek do godz.15 na adres do korespondencji: Lokalna Grupa Działania "Partnerstwo Sowiogórskie", ul.Boczna 9, 59-320 Walim.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
www.partnerswo.sowiogorskie.pl
www.urzadpracy.pl
Data ważności oferty: 23 grudzień 2009
WróćSerdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznych obchodach Dni Pracodawców - z tej okazji już 25 października odbędzie się spotkanie warsztatowo-szkoleniowe "Rekrutacja i selekcja - wstęp do budowania sukcesu organizacji"!
Kiedy? 25 października 2023 r., godz. 9.00 - 14.00
Gdzie? Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5B
W opinii pracodawców oraz ekspertów, którzy brali udział w badaniach jakościowych, rok 2021 w sektorze komunikacji marketingowej okazał się zaskakująco udany. Niektórzy mówili wręcz o "małej hossie" na rynku. Zgodnie z deklaracją pracodawców w 2021r. aż 83% firm zanotowało zysk, a tylko 8% stratę. W porównaniu z 2020r. udział firm, które zarejestrowały wzrosty finansowe, zwiększył się o 21 p.p.
Zdecydowana większość pracodawców nie planuje zmian w poziomie zatrudnienia ani w perspektywie dwóch, ani pięciu lat. 88% pracodawców prognozuje utrzymanie liczby pracowników w swojej firmie w kolejnych dwóch latach, a tylko 6% myśli o zatrudnieniu nowych osób. Aż 96% zatrudnionych w sektorze deklaruje, że są zadowoleni lub bardzo zadowoleni ze swojej aktualnej pracy i nie zamierzają jej zmieniać w najbliższym roku.
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni osobę na stanowisku: Specjalisty ds. księgowości. Miejsce pracy Wałbrzych.
czytaj więcejInformacja prasowa Konfederacji Lewiatan: W dłuższej perspektywie nie można odrzucić wprowadzenia 4-dniowego tygodnia pracy. Wcześniej trzeba jednak przeanalizować warunki jego wdrożenia, tak aby nie podwyższył kosztów pracy i był bezpieczny dla gospodarki. 4-dniowy tydzień pracy wiązałby się jednak z obniżeniem wynagrodzeń i zmniejszeniem liczby pracowników.
czytaj więcejWARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy:Poznańska 8, 58-303 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków:Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie szkoły.
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE
Wymiar etatu:0.875
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:35
Liczba godzin pracy w miesiącu:160
Data rozpoczęcia:01.09.2021
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN Wynagrodzenie podstawowe + wysługa lat + premia.
Wymiar czasu pracy: 7/8 etatu
Praca w godz. 14:00-21:00
System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:sprzątaczka biurowa
czytaj więcej