Wymagania wobec kandydata:
* wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne
* staż pracy / funkcjonowanie biura na rynku min. 2 lata
* znajomość ustaw o: stowarzyszeniach, finansach publicznych, rachunkowości, samorządzie gminnym
* umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych
* dyspozycyjność
* znajomość aktów prawnych dotyczących działalności LGD i wdrażania LSR
Preferowane dodatkowe umiejętności:
* znajomość zagadnień związanych z PROW 2007-2013
* umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
* odporność na stres
* kreatywność
Zakres obowiązków Księgowego/Biura Rachunkowego LGD:
* prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa
* wykonywanie obowiązków sprawozdawczych ustalonych przez Główny Urząd Statystyczny
* tworzenie warunków dla przestrzegania ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia
* należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych
* bieżące, prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych
* rejestracja operacji gospodarczych i finansowych
* analiza dokumentów finansowych
* sporządzanie obowiązujących dowodów księgowych,kasowych i magazynowych
* dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych zasadami rachunkowości sprawozdań finansowych w tym GUS
* sporządzanie w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS
* udostępnianie ksiąg oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez uprawnione organa kontrolne
* prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
* prowadzenie kartotek wynagrodzeń
* sporządzanie list płac
* regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych
* prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych
* wypłata udzielonych zaliczek i ich rozliczanie
* regulowanie płatności
* wynikających ze zobowiązań
* odprowadzanie składek ZUS, rozliczenia z ZUS i wypłata zasiłków chorobowych
* wypłata wynagrodzeń osobowych i honorariów, sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i funduszu płac
* wystawianie rachunków
* prowadzenie dokumentacji składek członkowskich
* prowadzenie rachunku bankowego
* prowadzenie spraw kadrowych
* opracowywanie projektu preliminarza budżetowego
* czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia
* wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w preliminarzu budżetowym
* realizowanie wydatków w zakresie ubezpieczeń społecznych i kosztów podróży
* prowadzenie kasy gotówkowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
* prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
* prawidłowe zabezpieczenie środków finansowych i pozostałych składników majątkowych
* sporządzanie pism,wniosków i podań związanych z działalnością finansowo-księgową Stowarzyszenia
Warunki zatrudnienia:
* umowa o pracę lub umowa cywilno - prawna
* wymiar czasu pracy - 1/4 etatu w przypadku umowy o pracę
Wymagane dokumenty:
* list motywacyjny,w przypadku biura rachunkowego list referencyjny przynajmniej z jednej firmy polecającej, Cv opatrzone klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych.(Dz.U. z 2002r. Nr. 101, poz.926 z późniejszymi zmianami)", w przypadku biura rachunkowego CV osoby delegowanej posiadającej uprawnienia do występowania w imieniu firmy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe (oryginały do wglądu), w przypadku biura rachunkowego kserokopie wyżej wymienionych dokumentów osoby delegowanej posiadającej uprawnienia do występowania w imieniu firmy, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
Forma i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na stanowisko Księgowego / Biura rachunkowego LGD "Partnerstwo Sowiogórskie" w terminie do 04.12.09r. tj. piątek do godz.15 na adres do korespondencji: Lokalna Grupa Działania "Partnerstwo Sowiogórskie", ul.Boczna 9, 59-320 Walim.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
www.partnerswo.sowiogorskie.pl
www.urzadpracy.pl
Data ważności oferty: 23 grudzień 2009
WróćSerdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznych obchodach Dni Pracodawców - z tej okazji już 25 października odbędzie się spotkanie warsztatowo-szkoleniowe "Rekrutacja i selekcja - wstęp do budowania sukcesu organizacji"!
Kiedy? 25 października 2023 r., godz. 9.00 - 14.00
Gdzie? Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5B
W opinii pracodawców oraz ekspertów, którzy brali udział w badaniach jakościowych, rok 2021 w sektorze komunikacji marketingowej okazał się zaskakująco udany. Niektórzy mówili wręcz o "małej hossie" na rynku. Zgodnie z deklaracją pracodawców w 2021r. aż 83% firm zanotowało zysk, a tylko 8% stratę. W porównaniu z 2020r. udział firm, które zarejestrowały wzrosty finansowe, zwiększył się o 21 p.p.
Zdecydowana większość pracodawców nie planuje zmian w poziomie zatrudnienia ani w perspektywie dwóch, ani pięciu lat. 88% pracodawców prognozuje utrzymanie liczby pracowników w swojej firmie w kolejnych dwóch latach, a tylko 6% myśli o zatrudnieniu nowych osób. Aż 96% zatrudnionych w sektorze deklaruje, że są zadowoleni lub bardzo zadowoleni ze swojej aktualnej pracy i nie zamierzają jej zmieniać w najbliższym roku.
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni osobę na stanowisku: Specjalisty ds. księgowości. Miejsce pracy Wałbrzych.
czytaj więcejInformacja prasowa Konfederacji Lewiatan: W dłuższej perspektywie nie można odrzucić wprowadzenia 4-dniowego tygodnia pracy. Wcześniej trzeba jednak przeanalizować warunki jego wdrożenia, tak aby nie podwyższył kosztów pracy i był bezpieczny dla gospodarki. 4-dniowy tydzień pracy wiązałby się jednak z obniżeniem wynagrodzeń i zmniejszeniem liczby pracowników.
czytaj więcejWARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy:Poznańska 8, 58-303 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków:Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie szkoły.
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE
Wymiar etatu:0.875
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:35
Liczba godzin pracy w miesiącu:160
Data rozpoczęcia:01.09.2021
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN Wynagrodzenie podstawowe + wysługa lat + premia.
Wymiar czasu pracy: 7/8 etatu
Praca w godz. 14:00-21:00
System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:sprzątaczka biurowa
czytaj więcej