Oferta pracy: BB/ INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, ROLNICTWA I DZIAŁALNOSCI GOSPODARCZEJ
Numer: StPr/17/3831
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
WARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy: Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) ewidencjonowanie środków trwałych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami należącymi do zasobu Gminy Mieroszów zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.);
2) współpraca z Referatem Finansowym pod względem środków trwałych;
3) przenoszenie mienia z ewidencji nieruchomości do ewidencji środków trwałych (wwersji papierowej i w formie elektronicznej w modułach NIERUCHOMOŚCI iŚRODKI TRWAŁE, wchodzących w skład połączonych modułów PUMA);
4) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w zakresie środków trwałych;
5) nadzór właścicielski nad działaniami podejmowanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o.o.;
6) analiza informacji od najemców dotyczących stanu technicznego obiektów;
7) przedstawianie do akceptacji wniosków dotyczących bieżących napraw, zlecanie ich wykonania oraz rozliczanie faktur otrzymanych po realizacji zleceń (opis);
8) współpraca z inspektorem nadzoru inwestorskiego nad bieżącymi oraz doraźnymi robotami remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz wykonywanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o.o.;
9) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w ramach zakresu obowiązków;
10) rozpatrywanie wniosków oraz przygotowywanie i wykonywanie dokumentacji niezbędnej do dzierżawy nieruchomości pod ogrody przydomowe, na cele rekreacji komercyjnej oraz handel w miejscu wyznaczonym w formie przetargu lub w formie bezprzetargowej, w tym m.in. przygotowywanie wykazów; ogłoszenie, uczestnictwo isporządzanie dokumentacji po przeprowadzonych przetargach, przekazywanie zleceń do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. na zawarcie umów;
11) przyjmowanie, rozpatrywanie i analiza wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych i użytkowych wdrodze bezprzetragowej, w tym:
przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży nieruchomości m.in. dokumentacja geodezyjna, inwentaryzacja budynku, zaświadczenia o samodzielności lokali, wycena nieruchomości,
zmiana wysokości udziałów w nieruchomości wspólnej we wspólnotach mieszkaniowych,
przygotowywanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,
na podstawie zgromadzonej dokumentacji sporządzanie protokołu rokowań na zbycie nieruchomości w drodze bezprzetargowej,
sporządzanie przypisów należności powstałych w wyniku podpisania umów notarialnych,
12) prowadzenie obowiązującej ewidencji, rejestrów i sprawozdawczości statystycznej;
13) udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych;
14) udział w komisji przetargowej;
15) prowadzenie spraw związanych z najmem i dzierżawą gruntów nierolnych;
16) prowadzenie spraw związanych z użyczeniem nieruchomości;
17) prowadzenie spraw z zakresu umarzania wierzytelności Gminy Mieroszów z tytułu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz udzielania innych ulg w spłacaniu tych należności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2018
Wynagrodzenie brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Typ propozycji:
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: w zakresiee gospodarki nieruchomościami
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem:
lata: 3
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie gospodarki nieruchomościami lubadministracji; 2) staż pracy 3 lata; 3) obywatelstwo polskie; 4) kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 5) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętność posługiwania się przepisami prawa, w szczególności z zakresu ustawy ogospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy osamorządzie gminnym, ustawy opracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji wsprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych 2) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows ipakietu Office; 3) cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość i terminowość w załatwianiu spraw, samodzielność myślenia idziałania, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy wzespole, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Mieroszowie
Krótki opis działalności gospodarczej:
Nr KRAZ:
Adres www:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Beata Brzezińska
Numer telefonu: 74 8494-319
E-mail: bbrzezinska@mieroszow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
2) życiorys Curriculum Vitae, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
3) dokument poświadczający wykształcenie: odpis dyplomu lub zaświadczenie oukończeniu studiów (po zakończeniu naboru do zwrotu);
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu;
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.);
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
7) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta zpełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, napotrzeby naboru, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922), potwierdzone własnoręcznym podpisem.
Uwaga:
Treść składanych oświadczeń przez kandydatów wymienionych w punkcie 6 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie
Urzędu Miejskiego w Mieroszowie Pl. Niepodległości 1, I piętro, pokój nr 7 - sekretariat lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego - Pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów. Nakopercie należy umieścić adres zwrotny oraz dopisek: Dotyczy naboru na zastępstwo na stanowisko Inspektora ds.gospodarki nieruchomościami.
Dokumenty należy złożyć lub przesłać wterminie do dnia 27 grudnia 2017 r. dogodz.1630.
Dokumenty, które będą składane oraz przesyłane pocztą muszą wpłynąć do urzędu dodnia 27 grudnia 2017 r. dogodz.1630.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Dodatkowe informacje:
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z Zarządzeniem Nr 58/2012 Burmistrza Mieroszowa z dnia 25 czerwca 2012 r. w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu oraz opublikowanie w BIP Urzędu Miejskiego wMieroszowie.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
POZOSTAŁE DANE
Liczba miejsc pracy: 1 w tym dla niepełnosprawnych: 0
Data dodania: 14.12.2017
Data aktualizacji:
Data ważności: 12.01.2018
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: NIE
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON): NIE
Możliwe przekazanie do realizacji przez inny PUP: NIE
Data udostępnienia na portalu Europejskich Służb Zatrudnienia: 14.12.2017
Data ważności oferty: 14 styczeń 2018
WróćSerdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznych obchodach Dni Pracodawców - z tej okazji już 25 października odbędzie się spotkanie warsztatowo-szkoleniowe "Rekrutacja i selekcja - wstęp do budowania sukcesu organizacji"!
Kiedy? 25 października 2023 r., godz. 9.00 - 14.00
Gdzie? Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5B
W opinii pracodawców oraz ekspertów, którzy brali udział w badaniach jakościowych, rok 2021 w sektorze komunikacji marketingowej okazał się zaskakująco udany. Niektórzy mówili wręcz o "małej hossie" na rynku. Zgodnie z deklaracją pracodawców w 2021r. aż 83% firm zanotowało zysk, a tylko 8% stratę. W porównaniu z 2020r. udział firm, które zarejestrowały wzrosty finansowe, zwiększył się o 21 p.p.
Zdecydowana większość pracodawców nie planuje zmian w poziomie zatrudnienia ani w perspektywie dwóch, ani pięciu lat. 88% pracodawców prognozuje utrzymanie liczby pracowników w swojej firmie w kolejnych dwóch latach, a tylko 6% myśli o zatrudnieniu nowych osób. Aż 96% zatrudnionych w sektorze deklaruje, że są zadowoleni lub bardzo zadowoleni ze swojej aktualnej pracy i nie zamierzają jej zmieniać w najbliższym roku.
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni osobę na stanowisku: Specjalisty ds. księgowości. Miejsce pracy Wałbrzych.
czytaj więcejInformacja prasowa Konfederacji Lewiatan: W dłuższej perspektywie nie można odrzucić wprowadzenia 4-dniowego tygodnia pracy. Wcześniej trzeba jednak przeanalizować warunki jego wdrożenia, tak aby nie podwyższył kosztów pracy i był bezpieczny dla gospodarki. 4-dniowy tydzień pracy wiązałby się jednak z obniżeniem wynagrodzeń i zmniejszeniem liczby pracowników.
czytaj więcejWARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy:Poznańska 8, 58-303 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków:Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie szkoły.
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE
Wymiar etatu:0.875
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:35
Liczba godzin pracy w miesiącu:160
Data rozpoczęcia:01.09.2021
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN Wynagrodzenie podstawowe + wysługa lat + premia.
Wymiar czasu pracy: 7/8 etatu
Praca w godz. 14:00-21:00
System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:sprzątaczka biurowa
czytaj więcej