Oferta pracy: BB/ INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH W REFERACIE FINANSOWYM
Numer: StPr/17/3830
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
WARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy: Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami pracowników jednostek samorządowych Gminy Mieroszów (urząd, jednostki oświatowe):
a) sporządzanie list płac oraz kart wynagrodzeń,
b) prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz Powiatowym Urzędem Pracy,
c) obsługa programu Płatnik i PFRON;
2) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie budżetu gminy;
3) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw;
4) wydawanie zaświadczeń;
5) współudział w opracowywaniu i wykonywaniu budżetu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 14.12.2017
Wynagrodzenie brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji:
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem:
lata: 3
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku ekonomia; 2) staż pracy 3 lata; 3) doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw kadrowo-płacowych, księgowych; 4) obywatelstwo polskie; 5) kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta zpełni praw publicznych; 6) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego; 2) szkolenia z zakresu spraw kadrowo-płacowych, księgowych; 3) umiejętność posługiwania się przepisami prawa, w szczególności z zakresu ustawy ofinansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy osamorządzie gminnym, ustawy opracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji wsprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 4) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows ipakietu Office, programów finansowo-księgowych; 5) cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, obowiązkowość i terminowość w załatwianiu spraw, samodzielność myślenia idziałania, komunikatywność, umiejętność pracy wzespole, wysoka kultura osobista, dyskretność, odporność na stres. 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami pracowników jednostek samorządowych Gminy Mieroszów (urząd, jednostki oświatowe): a) sporządzanie list płac oraz kart wynagrodzeń, b) prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz Powiatowym Urzędem Pracy, c) obsługa programu Płatnik i PFRON; 2) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie budżetu gminy; 3) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw; 4) wydawanie zaświadczeń; 5) współudział w opracowywaniu i wykonywaniu budżetu. 4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca na stanowisku urzędniczym; 2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu; 3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu; 4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Mieroszowie
Krótki opis działalności gospodarczej:
Nr KRAZ:
Adres www:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Beata Brzezińska
Numer telefonu: 74 8494-319
E-mail: bbrzezinska@mieroszow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
2) życiorys Curriculum Vitae, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
3) dokument poświadczający wykształcenie: odpis dyplomu lub zaświadczenie oukończeniu studiów (po zakończeniu naboru do zwrotu);
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw kadrowo-płacowych, księgowych;
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.);
7) kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej orazzaświadczenie o zdanym egzaminie;
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
9) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta zpełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, napotrzeby naboru, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t .j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922), potwierdzone własnoręcznym podpisem.
Treść składanych oświadczeń przez kandydatów wymienionych w punkcie 6 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie
Urzędu Miejskiego w Mieroszowie Pl. Niepodległości 1, I piętro, pokój nr 7 - sekretariat lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego - Pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów. Nakopercie należy umieścić adres zwrotny oraz dopisek: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds.finansowych.
Dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 27 grudnia 2017 r. dogodz.1630.
Dokumenty, które będą składane oraz przesyłane pocztą muszą wpłynąć do urzędu dodnia 27 grudnia 2017 r. dogodz.1630.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Dodatkowe informacje:
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z Zarządzeniem Nr 58/2012 Burmistrza Mieroszowa z dnia 25 czerwca 2012 r. w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu oraz opublikowanie w BIP Urzędu Miejskiego wMieroszowie.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
POZOSTAŁE DANE
Liczba miejsc pracy: 1 w tym dla niepełnosprawnych: 0
Data dodania: 14.12.2017
Data aktualizacji:
Data ważności: 12.01.2018
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: NIE
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON): NIE
Możliwe przekazanie do realizacji przez inny PUP: NIE
Data udostępnienia na portalu Europejskich Służb Zatrudnienia: 14.12.2017
Data ważności oferty: 14 styczeń 2018
WróćSerdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznych obchodach Dni Pracodawców - z tej okazji już 25 października odbędzie się spotkanie warsztatowo-szkoleniowe "Rekrutacja i selekcja - wstęp do budowania sukcesu organizacji"!
Kiedy? 25 października 2023 r., godz. 9.00 - 14.00
Gdzie? Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5B
W opinii pracodawców oraz ekspertów, którzy brali udział w badaniach jakościowych, rok 2021 w sektorze komunikacji marketingowej okazał się zaskakująco udany. Niektórzy mówili wręcz o "małej hossie" na rynku. Zgodnie z deklaracją pracodawców w 2021r. aż 83% firm zanotowało zysk, a tylko 8% stratę. W porównaniu z 2020r. udział firm, które zarejestrowały wzrosty finansowe, zwiększył się o 21 p.p.
Zdecydowana większość pracodawców nie planuje zmian w poziomie zatrudnienia ani w perspektywie dwóch, ani pięciu lat. 88% pracodawców prognozuje utrzymanie liczby pracowników w swojej firmie w kolejnych dwóch latach, a tylko 6% myśli o zatrudnieniu nowych osób. Aż 96% zatrudnionych w sektorze deklaruje, że są zadowoleni lub bardzo zadowoleni ze swojej aktualnej pracy i nie zamierzają jej zmieniać w najbliższym roku.
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni osobę na stanowisku: Specjalisty ds. księgowości. Miejsce pracy Wałbrzych.
czytaj więcejInformacja prasowa Konfederacji Lewiatan: W dłuższej perspektywie nie można odrzucić wprowadzenia 4-dniowego tygodnia pracy. Wcześniej trzeba jednak przeanalizować warunki jego wdrożenia, tak aby nie podwyższył kosztów pracy i był bezpieczny dla gospodarki. 4-dniowy tydzień pracy wiązałby się jednak z obniżeniem wynagrodzeń i zmniejszeniem liczby pracowników.
czytaj więcejWARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy:Poznańska 8, 58-303 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków:Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie szkoły.
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE
Wymiar etatu:0.875
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:35
Liczba godzin pracy w miesiącu:160
Data rozpoczęcia:01.09.2021
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN Wynagrodzenie podstawowe + wysługa lat + premia.
Wymiar czasu pracy: 7/8 etatu
Praca w godz. 14:00-21:00
System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:sprzątaczka biurowa
czytaj więcej